NOVOROČNÍ PŘEDSEVZETÍ

by - ledna 06, 2018




 Krásný den,

     já nejsem zrovna typ, který by si dával novoroční předsevzetí, protože podle ně, když chcete něco dělat, můžete začít hned a ne čekat na nový den týden, abyste mohli začít od pondělí či dokonce nový rok. To mi přijde úplně nesmyslné, ale teď, když už je ten nový rok, řekla jsem si, že přece jenom je pár věcí, které by chtěli zlepšit a znovu obnovit, a tak jsem se rozhodla, že vám o nich napíšu. Chci jen, abyste věděli, že to neberu jako předsevzetí.

  Jako první věc, která mě napadla a kterou jsem poslední dobou docela zanedbávala, byl sport. No, mám spíš na mysli workouty, jelikož ty mě opravdu baví dělat + se po nich opravdu dobře hubne. Minulí rok jsem je dodržovala docela často, dokud nepřišla střední škola a já neměla docela dost povinností. Teď jsem si ale řekla, že by to chtělo změnit, a tak jsem se do toho pustila.

Další věc tu mám knihy. Jak jistě víte, knihy miluji a jednou bych chtěla sama nějakou napsat, ale teď jsem na ně neměla moc čas. Četla jsem povinnou četbu a dělalo věci do školy, že na to pomalu nebyl čas. Samozřejmě, i tak jsem jich přečetla dost. Teď bych se ale do toho chtěla trochu více potopit. Samozřejmě pouze ve volném čase. Dokonce už mám představu o tom, jakými knihami bych chtěla začít. K vánocům jsem dostala velkou knihu Sherlocka Holmese, kterou už jsem začala číst. Já Sherlocka prostě miluji! Pak bych taky chtěla přečíst sérii od Anny Todd After, jestli jí někdo znáte. Pokud byste měli ještě nějaké návrhy na dobré knihy, pošlete mi je prosím do komentářů. Jo, a taky mi napište nějaký typ na dobrý seriál. Už mám všechny dokoukané a teď se momentálně těším na The 100  pátou sérii, ale chtěla bych se zase na něco kouknout 😄





 Také bych chtěla tento rok cestovat, nejenom do zahraničí, ale poznávat další krásy české republiky. Z části se mi tento bod už plní, protože v únoru letíme s tátou do Londýna, mého vysněného města, a už se tam opravdu neskutečně těším. Nebojte, bude určitě článek a možná i krátký vlog. A v červenci jedu s babičkou do Španělska na Mallorku, kam už se taky moc těším.



 Tak jo, ještě bych možná dodala, že se tento rok chci hodně věnovat hudbě. Jak víte, hraji na klavír a na kytaru a k vánocům jsem ještě dostala ukulele, takže to je taky důležitá součást následujícího roku a vlastně i zbytku života 😍



 Teď už to bude asi opravdu vše. Budu ráda, když mi zase napíšete nějaký krásný komentář, jste moje zlatíčka 😊

 Xoxo Clara 😆

You May Also Like

0 komentářů

Mé díky patří za každičký komentář tady. Jsem vám vděčná, že se vám článek líbil a teď ho tu odměníte komentářem...