PHOTO DIARY #6 / VYRÁBĚNÍ "MAGICKÝCH" NÁRAMKŮ

by - listopadu 17, 2017



          Krásný den všem,

 dnes jsme tu s dalším foto diary článek, který je už poměrně starý. Někdy během prázdnin, jsem byla s mojí tetou v Jablonci nad Nisou na workshopu "magických náramků", který se dělá z různých speciálních kamenů. Musím říct, že to byla docela zábava hledat různé kameny, které se vám zaprvé líbí a za druhé, se k vám hodí a něco pro vás dělají  mají nějaký léčivý účinek. Můj náramek nakonec obsahuje dračí achát, měsíční kámen, a ještě dva kameny, který si upřímně nepamatuju, co to jsou zač. Každopádně jeden vypadá jako taková malá galaxie, takže jsem ho tam nemohla nechat.

 Abych objasnila nějaké informace, značka je Ele Pele a má i facebookovou stránku, kdyby jste se chtěli podívat.

 Taky bych se chtěla omluvit za trochu horší fotky, ale foťák jsem tehdy měla jen chvíli a neuměla jsem s ním moc dobře zacházet. 😆











Můj náramek je ten s tím křídlem 💛




 Xoxo Clara 💙💙💙 a ozvěte se do komentář", pokud máte taky náramek 😆😆😆

You May Also Like

2 komentářů

  1. Takové tvořeníčko mám moc ráda. Když sem koukala na tu poslední fotku tak jsem si říkala, že ten s křídlem je nádherný. A pak jsem se dočetla že je tvůj, takže paráda :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc XD jinak, určitě to doporučuju, je paráda si vytvořit něco svého a originálního

      Vymazat

Mé díky patří za každičký komentář tady. Jsem vám vděčná, že se vám článek líbil a teď ho tu odměníte komentářem...