MŮJ PRVNÍ BEAUTY ČLÁNEK!!!

by - října 21, 2017



 
Krásný večer,

  sedím si tak večer u učení, mám toho už plnou hlavu, a tak si říkám: ,,Já mám vlastně na foťáku nafocený nějaký produkty, který jsem chtěla dát na blog!"


Je to tu. MŮJ PRVNÍ BEAUTY ČLÁNEK. Bude to tedy něco jako recenze beauty produktů, které používám a které bych vám chtěla doporučit. Chtěla bych jen říci, že tento článek není sponzorovaný!





   Můj momentálně nejoblíbenější produkt! Kokosový olej. Musím říct, že dříve jsem ho vůbec nepoužívala a nevěnovala mu nějak zvlášť velkou pozornost. V poslední době jsem o něm ale hodně přečetla v časopisech a říkala jsem si, že by mohl být dobrý. Pak nastal můj svátek a bum bác, mám ho 😍 Mažu se jím každý večer pleť na obličeji a někdy i ruce a nohy a jsem nad míru spokojená. Opravdu, pokud potřebuje nějaký krém, jenom doporučuji!



   Opět, o tomto produktu jsem ani nevěděla, že existuje. Dostala jsem ho až od kamarádky k narozeninám a musím říct, že to je teda něco. Abych upřesnila, o co jde... Je to krém do podpaží, který se maže například na podrážděnou pokožku a tak. Opravdu to funguje, takže pokud někdo má podrážděnou pokožku, nebo ji chce jenom zjemnit a mít jí hladkou, doporučuji!



 Takže toto?!?  Je to obličejová maska se zeleným čajem a je naprosto boží!!! Kdo si chce koupit nějakou masku, tak tuhle! PS: Mají různé druhy. Já bych chtěla například vyzkoušet výtažky z černého moře a tak 😀



   Pak tady mám face scrub, neboli obličejový peeling. To snad nemusím ani popisovat, jenom můžu říct, že to krásně vyhladí a vyčistí pokožku a jsem s ním vážně spokojená! 



 A jako poslední tu mám krém, který používám pokaždé pod svůj každodenní make-up a jsem nadmíru spokojená. Jelikož já používám jenom pudr, tak mi tento krém krásně promastí pokožku a pudr se mi nedrolí, takže můžu znova jenom doporučit! 



 To je por dnešní článek tedy vše. Článek takového typu píšu poprvé, takže omluvte moje fráze, stále se ještě učím a jak se říká: Učený z nebe nespadl 😀😇

 Přeji krásnou noc a příjemně strávený zbytek víkendu. 


 Xoxo Clara 🙈🙈🙈







You May Also Like

0 komentářů

Mé díky patří za každičký komentář tady. Jsem vám vděčná, že se vám článek líbil a teď ho tu odměníte komentářem...