SEBER SE A BĚŽ!

by - června 12, 2017



 Zní vám to jako rozkaz? Nevím, co vám mám na to říct, ale možná jsem to i jako rozkaz myslela. Víte proč? Jasně, že to nevíte, takže teď vám to objasním. Ale nejdříve řeknu tohle. V klidu si sedni, udělej si čaj a čti.



 Dobře, dobře. Tento úvod zrovna není můj normální styl uvítání, ale hned vám řeknu, proč jsem to vlastně dělala. Tento článek nebude tak úplně obyčejný. Chtěla jsem, aby jste si odnesli něco užitečného. Chtěla jsem, aby jste pochopily sami sebe.


 Řeknu vám to takhle. Co si upřímně myslíte o vašem okolí? A co si vaše okolí myslí o vás? Nevím, jestli to vnímáte, nebo to přehlížíte, nebo je vám to jedno, ale zamyslete se nad tímhle. Projevuje o vás vaší okolí upřímný zájem? Vnímá vás? Vnímá tebe? Podporuje tě, když máš nějaký zájmy?

 Nevíš? Možná, že by jsi se nad tím měla zamyslet, protože to je důležité. Kamarádi a rodina, přítel či přítelkyně, to je to nejdůležitější co máš. A víš proč to je nejdůležitější? Protože se navzájem podporujete, máte se rádi... dalo by se toho napsat ještě spoustu.

 Ale co když tě tví kamarádi nepodporují? Co když tě tvoje druhá polovička ignoruje? Co když všichni ignorují vaše city? Možná by jste se tomu měli postavit. Říct jim, co si myslíš, a buď se to vyjasní a zlepší, nebo budeš muset zabojovat. Možná budeš muset odejít a najít si nové přátele. Já vím, zní to hrozně, ale pamatuj si, že to děláš pro tvoje dobro. 

 Věř mi, když si uspořádáš svůj vlastní život, hned ti bude o trochu veseleji, na tom našem světě.


 Věříš mi?

Protože já tobě jo. Věřím, že si najdeš svoji cestu životem, tak prosím věř i ty mě a udělej to. Najdi si ji!






Xoxo Clara 😙😙😙

You May Also Like

0 komentářů

Mé díky patří za každičký komentář tady. Jsem vám vděčná, že se vám článek líbil a teď ho tu odměníte komentářem...