POPULACE KNIH OD CELEBRIT | MŮJ NÁZOR

by - května 03, 2017



Ahoj všichni,
pokud jste, tak jako já, doslova závislí na vašich idolech, slovo závislí věřte přeci jenom s rezervou, určitě víte o jejich krocích. Víte, kde kdo byl, jak se mu tam líbilo a v extrémech i to, co měl k jídlu. A oni vědí, že mi se o ně tak zajímáme. Možná i proto píšu právě teď tento článek, ale já prostě musela. Nejdříve jsem vůbec něco takového neplánovala, ale pak přišla ta "poslední kapka" a já si musela sednout a začít psát.

Výsledek obrázku pro shay mitchell book

Nevím, jestli to je teď móda, nebo co, ale přijde mi, že každá celebrita, teď vydala knihu. Nechci jim to nějak zazlívat, třeba to vůbec neměli v úmyslu, ale hrne se to čím dál rychleji, jako lavina a mě přijde, že to dělají jen proto, aby z toho měli peníze, a taky proto, že to teď dělá každý.

No, sice nevím, jak to ve skutečnosti je, ale mám takový názor, tak mě za to prosím neukřižujte.
 Samozřejmě jsem ty knihy nečetla a věřím, že jsou to dobrá díla, dokonce bych si je chtěla přečíst, ale snad jste pochopily, jak jsem myslela tu moji myšlenku. 
  Jaký na to máte názor vy? Budu ráda za každý komentář, abych byla upřímná, poslední dobou moc nechodí, tak bych jen chtěla vědět, jestli to někdo čte. Děkuji 
Xoxo Clara  ❤❤





 Výsledek obrázku pro lodovica comello book  





 
  
Výsledek obrázku pro candelaria molfese book  

  Výsledek obrázku pro ruggero pasquarelli book 





You May Also Like

0 komentářů

Mé díky patří za každičký komentář tady. Jsem vám vděčná, že se vám článek líbil a teď ho tu odměníte komentářem...